Haklberi Fin

PRVA VEST:

„Četvorogodišnjak pobegao iz vrtića“

Četvorodišnji klinac pobegao iz vrtića. Pa šta? Bežao sam i ja iz vrtića. U redu, bio sam posle toga grđen, čak sam i dobio malo po turu, i šta sad?

Kao otac trogodišnjeg deteta, mogu da kažem da bi moja ćera isto tako popila grdnju, zaslužila verovatno i neku kaznu, ali ne mogu a da ne priznam da bi mi to potajno bilo i malo simpatično i da bih se posle verovatno smejao tome mesecima. Naravno, pod uslovom da se sve dobro završi.

A zašto bi se baš tragično završilo?

U redu, znam druga su vremena, ali opet, ubeđen sam da ih i mi stvaramo drugačijim baš tim strahom koji kaže da su druga vremena.

A najbolji je ovaj upravnik vrtića:

„Kako se ovakve stvari ne bi dešavale i ubuduće, Grgurević planira da uvde identifikacione kartice za zaposlene i roditelje. Na taj način bi se, kako kaže, sprečilo da bilo ko pokupi dete ili da dete pobegne iz vrtića.“

Jebote, gde ih samo nalaze?

DRUGA VEST:

Najbolji pank bend ikad je…

Pa kaže:

„Čitaoci prestižnog muzičkog magazina „Rolling Stone“ odabrali su za najbolji pank-rok bend svih vremena sastav Green Day“

Smatram da ovome komentar nije potreban.

Društvo koje pravi paniku oko bekstva klinca iz vrtića (jebote, jeste li ikada čuli za Haklberi Fina ili Pipi Dugu Ćarapu?) neminovno u jednom trenutku proglašava Green Day za najbolji pank bend svih vremena.

Mislite o tome.

A sad verovatno najbolji pank bend svih vremena. Milsim odistinski.

10 thoughts on “Haklberi Fin

  1. rolling stone je odavno smeće u papirnom obliku, promoviše kapitalizam s ljudskim likom, radi ga ekipa nekadašnjih rokera i sadašnjih japija, tip ljudi koji je bio ubeđen da se radi ispravna stvar dok su nas bombardovali…

    „U redu, znam druga su vremena, ali opet, ubeđen sam da ih i mi stvaramo drugačijim baš tim strahom koji kaže da su druga vremena.“

    nešto baš tim rečima formulisano u smislu promene perspektive življenja na zapadu – od „ne smem umreti od gladi“ do „bojim se za svoju sigurnost“ (jer, jasno, više nisam gladan) – znam da sam negde pročitao relativno skoro, upalila se lampica, ali ne može se za sad ući izvoru u trag.

    relativno skoro sam čitao i haklberija fina i bio prilično razočaran.

    s druge strane, moj najomiljeniji pank bend svih vremena me uvek obraduje: http://www.youtube.com/watch?v=qyc9JmdO6u4

    „Let the products sell themselves.
    Fuck advertising, commercial psychology,
    Psychological methods to sell should be destroyed.

    Because of their own blind involvement in their own conditioned minds…
    The unit bonded together… morals, ideals, awareness, progress…
    Let yourself be heard!“

    ili najbitnija pank pesma koju sam čuo u životu, klanje uobičajene ideje panka u ime panka

    „as the revolution cries „the time is near!“ i could feel my bones i could see with my eyes can’t avoid it can’t agree as the revolution cries „the time is near!“ senses loose in knots my logic is my stye can’t avoid it must make a stand“

    ili (obećavam, neću više) jedna koju doživljavam kao pesmu (i) o srpskom narodu:

    „All these men who work the land
    Should evaluate themselves and make a stand
    Can’t they see beyond the rhetoric?
    The lies and promises that don’t mean shit

    And all the men who learned to hate them
    And all the men who learned to hate them

    They keep themselves hidden away
    They keep themselves upon the hill
    Afraid that they’ll have to pay
    For all the crimes upon their head

    And all the men who learned to hate them
    And all the men who learned to hate them“

    jasno, obožavam taj album. drugi omiljeni „pank“ bend svih vremena mi je gun club, ali to je sada neka druga priča.

  2. znaš kako, previše kasno si čitao Haklberi Fina🙂

    zezam se, više sam ga naveo kao neku vrstu arhetipa, baš kao i Pipi.

    a što se tiče minuteman, mogu samo da ti kažem đe me nađe, što bi rekli, „muzika moje mladosti“🙂

    ja sam posebno voleo i njihov produžetak pod nazivom fIREHOSE

    moglo bi se o svemu ovome još dosta toga reči ali je kasni sat pa predlažem da to ostavimo za kafanu (šaljem sutra mejl)

  3. Eh ko kao mali nije hteo da pobegne iz vrtica? Steta sto danasnji klinci nisu citali ni Tom Sojera, a ni Haklberi Fina (definitivno uzbudljiviji od Tom Sojera) i ko nije zeleo da zivi kraj tog Misisipija. Jbg danasnje dostignuce dece je fejsbuk sa igricom „Pet society“…

    A za ankete, i to pogotovu kad b92 prenosi, to je za totalno povracanje, slicno je bilo i za filmove, gde neki nenadjebivi filmovi nisu bili u prvih deset. A samo citanje tekstova polupismenih novinara me natera da se najezim…

  4. Ma znam, ali klinci nisu krivi. Oni samo upijaju svet oko njih, a mi smo ti koji na njega svesno pristajemo.

    O b92 bolje ne bih. Mislim, ipak bih da ostanem pristojan🙂

  5. 10 najboljih, 100 najvecih, 5 najuticajnijih… sve te liste su glopost… ali o necemu mora da pisu muzicke novine i sajtovi… nisam neki poznavalac i fan panka, iako je to malo sira prica od da bi je lako svrstali u zanr, grin dej pamtim kao ultra mtv bend iz vremena srednje skole.. taj mtv je forsirao i dobro i manje dobro… rejdihed je vazio za mtv mezimce, ali je ipak snimio ok computer za mene jedan na najznacajnijih alubma poslednjih par decenija…

    kao otac skoro 2,5 god deteta delim misljenje, u manjim sredinama je taj trip od likova koji presrecu decu, otimaju, drogiraju i sl manje izrazen, ali ne zaostajemo mnogo… svi smo naplaseni do maximuma, kako i ne bismo kad u medijima samo citamo i gledamo ko je koga i kako zaklao, mucio, sve neke najgore stvari… i lagano idemo ka getoizaciji: imas kintu – zivis i mirnijem kraju, deca idu i sigurnije skole i vrtice… a tamo iza se kolju i drogiraju… razmisljao sam o tom drugom, nasem, starom vremenu… definitivno su svi bili manje optereceni, nepoverljivi… ovo obilje informacija nas zbunjuje. ginulo se i tad, al na autoputu nasom skodom pre 30 godina nismo prebacivali 100-110 a sad prze preko 200.. svi smo u skoli znali ko se bode, a sad nema sanse da provalis, svi su odlepili… a mozda ja starim i pocinjem da kenjam kao svaki matorac🙂

  6. @nebojša
    da,da, mislim da je u tome problem, počinješ da njaške kao i svaki drugi matorac🙂

    nego bre, kada ćemo da upoznamo podmladak, mislim da se njih dve upoznaju međusobno. Mogao bi na proleće kad malo otopli da padne neki izlet u vidu livadaranja-planinarenja negde po Srbiji, a?
    Mislim, može negde i u tvom kraju, mislim negde i mom ako ćemo po babi🙂

    @ličko
    e to!
    ili ovo:

  7. bio sam negdje prije 3 tjedna kod vas na turnom skijanju, na staroj planini, bilo je lepo ali uspon na minđor nam nije uspio, suviše je bilo josipe lisac.lp

Ostavite odgovor

