„Doš’o Švaba do Ralje…“

„…al’ od Ralje, ne mož’ dalje“

To reče meni danas kum i najbolji prijatelj.Došao čovek sinoć u Srbiju, nekim svojim krajnje privatnim poslom. I čujemo se danas, on me pita gde smo, ja kažem tu smu u blizini Beograda, negde oko Ralje, roštiljamo u vikendici kod Peđe, znaš Peđu, ma naravno sećam se, nego kad si već tu, znaš onu iz Prvog svetskog,kada su nam ginuli prađedovi : „Došao Švaba do Ralje…“

E sad, mene tu kopkaju dve scene iz našeg života, i mog i njegovog.

Scena prva, Vidovdan 2001. godine.

On treba da zapali u Nemačku za koji dan.  Sedimo na Brodiću (da ONOM brodiću kod sajma), i pijemo špricer. Zvoni njemu telefon, javalja se Ivica i kaže „E isporučili Slobu…“. I nas dvojica se kucnemo, nazdravimo i naručimo još jednu turu.

 

Scena druga, večeras.

Sedimo ovde kod mene na Zvezdari, u Dunji, i javlja mi žena: „E pobedio Nikolić…“. I nas dvojica se kucnemo, nazdravimo i naručimo još jednu turu.

Dakle da ponovimo, u ostalom uz to su nam ginuli prađedovi:

„Doš’o Švaba do Ralje, al’ od Ralje, ne mož’ dalje“

 

10 thoughts on “„Doš’o Švaba do Ralje…“

  1. @maare
    pazi, ne da ću da najavim, nego te zovem da se kucnemo u troje🙂

    @preslicavanje
    a jes vala, teče… a mi sve stariji. ali, ima to i nekih prednosti.

    ovo sam aktivan onako na refleks, nikako da nađem vremena za neki ozbiljniji tekst-

  2. dok je ralje – nema problema..
    nema te dugo i onda dva posta za par dana.. drago mi je da si tu..
    ti onaj eunet mejl radi, ne javljas se..

  3. ajde daj još koju pjesmu, dobar ti je ovaj blog, jedino je stajao neko vrjeme.lp

  4. @akvamarin
    pazi, do raške je daleko, nema šaje da ih dotle pustimo. pa čak i da napadaju sa kontra strane, sa jadrana. ima još braće crnogoraca koji bi im zabiberili, znam neke🙂

    @nebojša, odnosno treča

    evo javih se, proveri mejl.

    @ličko

    spot je fenomenalan, ali fenomenalan. moram defintivno da poradim na tome da se vratim u priču. nemaš pojma koliko si me obradovao sa ovim.

Ostavite odgovor

