Србија у клинчу

Ови момци су ми улепшали дан, морам да ставим на блог🙂

 
Mrzim kad mamuran započnem dan
I k’o da osećam neki duševni bol
Kad znam da čitav svet drži jevrejski zet
Pa brate jesi čit’o „Protokol“?

Idem na StormFront, ćirilični font
Na forumu sam malo pisao
A za današnji dan, naću svoj stav
Na Nova Srpska Politička Misao

Krećem na stadion, gde neki Taton
Čeka da vidi moj klizeći start
Stavljam svoj šal, „Napred Partizan“
Mi smo kvalitet,a oni su škart

Refren:
Il’ si oni il’ si mi
Dižeš dva il’ dižeš tri
Priznaj ako ne misliš k’o ja

Il’ si prva, il’ si druga
Il’ si tehno il’ si truba
Jel’ tvoj cilj Rusija il’ Unija

A ja se budim u jedan i tako sam sjeban
Tačno nad sobom da se sažalim
Srbija rupa k’o najgora šupa
Samo da preko negde zapalim

Idem na internet, Peščanik tačka net
Da vidim šta kaže čika Teofil
Moram da znam kako da danas razmišljam
Kako da uvek budem urban i in

I izlazim van, stavljam svoj šal
Onaj sa duginim bojama
Ima tribina kod Milanovog sina
Nešto o ugroženim sovama

Refren:
Il’ si oni il’ si mi
Dižeš dva il’ dižeš tri
Priznaj ako ne misliš k’o ja

Il’ si prva, il’ si druga
Il’ si tehno il’ si truba
Jel’ tvoj cilj Rusija il’ Unija

Al’ kakav pogrešan trip, preda mnom tip
Na vratu šal mu neki odvratan
Osećam kako mrzim ga jako
Zbog njega život mi je užasan

Na svojoj strani svako i stojimo tako
I što duže gledam u tu budalu
Ne znam šta mi je sad, neki čudan osećaj
K’o da vidim sebe u ogledalu

3 thoughts on “Србија у клинчу

Ostavite odgovor

