Prvi put s ocem na planinarenje (dobro de, i sa majkom)

Ma dođavola sa ovim kvisnlizima i ovim samozaljubljenim manekenom što bi da izigrava srpskog De Gola, a u stvari ako se malo potrudi možda dobaci do maršala Petena (general  Milan Nedić, iako  je bio ozbiljan kvisling, za njega je ipak nedostižna moralna gromada).

Dakle, dođavola sa tim ljigavcima, njima će suditi istorija i presuda je izvesna, bitno je nešto drugo.

Juče je mladunče izašlo  na surov, nepristupačan i opasan Crni Vrh na Divčibarama!🙂
Doduše, uz pomoć šerpasa-nosača, no važno je da je probijen led! Sada su Great Trango Tower ili Fitzroy samo pitanje vremena, treninga i dobre volje🙂


Mama, mama vidi me!


Visinski logor C2 u silasku, morene zloglasnog Divčibarskog glečera, odmor i nadoknada potrošene energije

14 thoughts on “Prvi put s ocem na planinarenje (dobro de, i sa majkom)

  1. boja izgleda kao da je već stoti put izašla na crni vrh. počni na vreme da juriš sponzore za K2🙂
    a da smo protraćili silno vreme i energiju na pizde – jesmo. bar smo sada načisto gde da ubuduće ulažemo život.

  2. pazi kada si mi danas pao na pamet, u smislu da bih mogao da ti napravim neku hundmenschen fotku. inace jos uvek smo gore (internet je dosao i u pasivne krajeve, cak sam se danas uverio da ima adsl-a i u rodnom selu moga dede a to ti je vukojebina teska).
    i pazi sad.
    sve je to lepo, medjutim ima tu nekih za mene novih momenata po pitanju boravka u brdima. malo pre sam shvatio da je zena jednu od onih kasica (poput one koja Boja jede na drugoj slici) onako ovlas zatvorenu ubacila u ranac. i to se sve razlilo.
    onako, po svemu!
    i naravno, ja sada sve to ribam, dok njih dve smizle spavaju!
    e nek mi samo neko ponovo kaze da u srbiji vlada patrijarhat!
    samo nek mi kaze…

  3. pazi, mene raduje taj dolazak interneta u vukojebine jer to znači da mogućnost napuštanja grada postaje realnost.
    ti si se već pokazao kao vredan papučić [ etotako, podseti me kako ono beše vrabac manipuliše sa više šerpi po kuhinji?] tako da ti to brecanje ne vredi ništa🙂
    umreću od smeha od te vaše kasice🙂
    iščekujem novi portret za hund menschen. pleasure is all mine!

  4. antares, sto jeste, trude se…sad, ne znam koliko im polazi za rukom.

    kerovodjo, ma meni jos neke ludje ideje padaju na pamet. jes da sam kasno poceo da pravim decu, pa ce Boja imati 20 kad ja budem imao 58, ali…
    gledao sam pre par godina dokumentarac gde tip u sezdeset i nekoj penje sev. stenu Ajgera sa osamnaestogodisnjim sinom.
    ovaj, kazem ti, svasta mi pada na pamet🙂

  5. o pa mi smo bas porasli…🙂
    boze zdravlja i mi cemo sledeceg proleca-leta krenuti u neke treking varijanta bar do naseg crnog vrha kod jagodine🙂

Ostavite odgovor

