Okupacija u mnogo slika

Danas je osiona i bahata, okupatorska vlast, posle višenedeljne kampanje pune laži i zastrašivanja, konačno zaronila u zločin.

Slike imate ovde.
Ja prilažem samo ovu:

Ne znam šta da kažem. Bio sam danas tamo jedno vreme. Znam nije mnogo originalno, Jergović je pre neki dan već citirao ovu pesmu Vaska Pope povodom dešavanja u Zagrebu. Ali eto, pošto je i meni Popa omiljeni srpski pesnik.

PROLAZNIK I TOPOLA

Proširuju ulicu
Preopterećenu saobraćajem
Seku topole

Buldožeri uzimaju zalet
I jednim jedinim udarcem
Obaraju drveće

Jedna se topola samo zatresla
Odolela je gvožđu
Buldožer se od nje odmiče
Bučno unatraške
Priprema se za poslednji juriš

Među okupljenim prolaznicima
Stoji i jedan postariji čovek
Skida šešir pred topolom
Maše joj kišobranom
I viče iz sveg grla

Ne daj se dušo!

Ko je zainteresovan i ko može, neka se sutra pojavi na Bulevaru. Možda nešto i uradimo ili im bar zagorčamo život. Sutra je neradan dan, bar većini. Od 7 ujutru do mraka, kad ko može i koliko može.

4 thoughts on “Okupacija u mnogo slika

  1. Ja sam danas uzeo sebi na zadatak da spasavam zivotinju od cca 3-4 meseca koju je neko samo tako mlatnuo iz prostog besa, da macka jedva hoda…

    Tesko mi je da vizuelizujem coveka koji šutira mače, teško jer odmah mi pada mrak na oči.

    Nije naša, pronadjena je na ulici, ali je zasluzila podjednaku sansu kao i ostala bica: zato je nosimo na operaciju, a onda u novopronadjeni dom.

    Ovo je možda i troll – ali, ja sam se danas posvetio nebranjenoj fauni, a vi flori – pa ko duže izdrži…

  2. Potpisivanje peticije ZA SMENU GRADONACELNIKA BEOGRADA je sada jedini nacin da se spasu preostali drvoredi u Beogradu! Zato molim sve dobronamerne da, u ima UBIJENIH 300 stoletnih platana (bili su zdravi i „u punoj snazi I ziveli bi 300 godina!) POTPISU OVU PETICIJU! Ima vec potpisnika iz celog Sveta…

    http://www.thepetitionsite.com

Ostavite odgovor

