Debeli ćale

Dakle, prvi put u životu sam zaista debeo.
Prvo sam dobio 10kg u zadnjih tri meseca NAŠE trudnoće, a onda sam hrabro nastavio i dobio još tri. Moja normalna masa je nekih 75kg, a kada sam baš fit i u treningu tj. upenjan 72-73kg (idealan odnos snage i mase), kada padnem ispod toga osećam se loše i generalno slabo (pokušavao sam, u penjanju i 500gr manje dosta znači, odnosno treba naći idelan odnos snaga/masa) . Sada imam celih 88kg, što smatram pravom malom katastrofom. Dešavalo mi se ponekad da u toku zime naguram 79-80 i tada je bilo: „Auuuu, al sam se nagojio!“.  Sada bih bio srećan kada bih uspeo da se spustim na tu kilažu, za početak.

Snimak koji sledi mi prvo nije padalo na pamet da kačim na internet, međutim žena neprestano ponavlja da sam zadnja p. ako ga ne stavim. Tako da jebiga, moram… Definitivno dostižem gracioznost pokreta jednog nilskog konja…

Sam video klip poseduje i još jednu dragocenost – komentare onog zlikovca Peđe (koje ja naravno nisam čuo dok sam penjao)! Znači, ako želite pun užitak obavezno gledajte sa uključenim zvukom. Ja po tom pitanju imam da izjavim sledeće:

NIJE LEPO zajebavati nekog ko je 8 (i slovima: OSAM) godina stariji od tebe i pri tom otac maloletnog ženskog deteta! A NAROČITO ako si sa tim čovekom štošta prošao! Videću njega kad dođe u moje godine! DA !
– I još! Dereze koje su mi bile na nogama nisu za penjanje vodopada, već one all-around dereze…i,i,i…alatke su mi tupe! I…ovaj…joššš….

Dobro… ne vredi da se pravdam…treba pod hitno da počnem ponovo da treniram i da smršam.

Dakle, evo gledajte i smejte se, Debeli Ćale u epizodi: „Debeli Ćale napada vodopad“.

I samo da znate, u sledećem pokušaju sam izašao na vrh!
Njanja!

– Auu ćale, al’ si debeo! Vidi kol’ki ti je stomak!

– MOLIM !?!?
– Mmmm, ništa, ništa…gledam šta to čitaš…

10 thoughts on “Debeli ćale

  1. …što smatram pravom malom katastrofom.
    Da ga vidite po kući, znali biste da on ovo ne doživljava ni malo kao „malu“ katastrofu!🙂

    Katastrofa svetskih razmera!!!

    Ja se o svojoj kilaži ne izjašnjavam. A bogami ni ne penjem. Možda bi trebalo, jer još malo ću preći u kotrljanje.

    Uostalom, ko mene pito šta!?

  2. U ONO vreme, efikasno sam smrsao pocevsi da kupujem ploce umesto uzine, a nesto kasnije sam postigao veliki uspeh uvodjenjem duvana u zivot…

    Prodavnica Jugotona je ponovo tu, kao i ona specijalizovana u kojoj se samo LP albumi mogu kupiti, ali duvan ce, mislim, smetati detetu…
    😉

  3. prešlicavanje, hm, mislim da ću ipak pokušati sa treninzima:)

    ŠkaBo, a viš kako je malo falilo!

    jagodice, pristajem na to da ne budem cakan. bar ne na taj način🙂

  4. Je l to Mala Boja gviri u Male istorije? Sličice su me oduševile, tako su mekano porodično ušuškane. Vidim ja da uživate u svom gnezdu, pa makar i debeljuškasti. A kada krenete u porodično veranje, ooo, bićete fit i te kako! A i moram ti priznati da za celu trudnoću i nisi puno nabacio. Ja sam na sredini petog meseca, a nabacila sam već 7. Je l da da sam te utesila sad? :))

  5. Jeste „Male istorije“, svaka čast za moć zapažanja.
    Ovaj…ali ti zaista trudna, a ja sam samo pružao podršku🙂

Ostavite odgovor

