Nordwand ili, together we stand divided we fall

Eto, u pauzama između menjanja pelena, uspavljivanja i svih ostalih zavrzlama uspevam i da napišem nešto.

I pored toga što se celog života kurčim da sve mogu sam i večito foliram neka soliranja, u suštini sam oduvek voleo zajednički rad (mada sam kao mlađi nerado to priznavao). Elem, drug Kerovođa i ja smo zajednički napisali nešto o filmu koji je kod nas preveden kao „Ledeni ambis“. U stvari, on je fenomenalno iskoristio moj malo duži tekst o „Tri problema Alpa“ sa osvrtom na ovaj film i napisao ovu kritiku u formi dijaloga. Meni se krajnji rezultat baš sviđa. Kako to izgleda možete videti ovde:

„Ledeni ambis“ na Popboksu

Ja još samo prilažem, kao dodatak, sliku severne stene Ajgera (visoke 1800m) i originalnu sliku beživotnog tela Tonija Kurca kako visi na užetu.

4 thoughts on “Nordwand ili, together we stand divided we fall

  1. Pa teško bi se moglo reči da zadnjih meseci nešto redovno treniram, ali da, bavim se time pomalo🙂

  2. Stigoh od kerovođe (kako je svet mali).
    Savršeno ste uradili ceo tekst. Aplauz🙂
    Sad ste me zainteresovali da pogledam taj film… a to nije tako laka stvar🙂
    Pst… daj nam neki tekst i o bebici, molim te, kako se boriš i sa tim usponima u uslovima konstantnog nespavanja🙂

Ostavite odgovor

