O-Boji-smo se

Dakle, oBojismo se! Mislim, oBojiti kao oMaciti, oŠteniti, oTeliti…

Hoću da kažem, rodila se Boja!🙂

Juče oko 14.30. Velika beba, 4,25kg 57cm ! Malo je mamu namučila, beštijica🙂 , no sad je sve ok. Mislim, mama i beba, ja još uvek ne znam gde sam. Trebalo bi za početak srediti stan, malo se sinoć slavilo🙂

A sad da vam predstavim gospođicu, prvo povijanje neposredno posle porođaja.

Dame i gospodo, Boja herself !

(odnosno glavom i bradom)

U jednom momentu pokaže rukicu, provalite prstiće, pravi penjački, kad vam kažem!🙂

21 thoughts on “O-Boji-smo se

  1. ČESTITKE!!!

    vidiš kako šone lepo to zna da kaže – prvo mami – onda tebi!
    prsti pravi penjački, nadam se da ste kupili krevetac sa visokim stranama:)

  2. Hvala ljudi, a redosled čestitanja takav i treba da bude, ipak je ona sve odradila, ja sam ionako bio beskoristan, uspaničen i glup🙂

  3. Ovrapcili ste se🙂
    Setila sam se pre desetak dana, ono kad je pao prvi sneg… kako si prošle zime otišao na kej i slikao.
    I kako si bio u frci pred prvi dejt.
    I kako…
    Vidiš kako… na kraju sve ispadne dobro.

    Vrapčici i vrapčičici sve najlepše čestitke, a ti poiti do apoteke i kupi joj pumpicu za grudi (uz hidrogen, štapiće za uši…). To će joj stvarno biti neophodno. I neka obavezno vodi računa šta jede tih prvih 40 dana. Poštedećete se svo troje onih prvih noćnih grčeva.

    Detence je preslatko… pu,pu,pu😉
    Ajd sledeće godine još jedno🙂

  4. Mašala, što smo veliki! I lepi, ki upisani.🙂
    Čestitamo od srca, da ste živi, zdravi, rumeni i da lepo rastete, ma i da uživate đuture!
    Slobodno popijte jednu i u moje ime (ja ne smem, nosim dva bepca😉 ), a molim te da hrabru i srećnu mamu puuuno da pozdraviš od Cvrkutave.🙂
    Uzdravlje!

  5. wow, bow, svaka cast mami i tebi. svako ima svoj doprinos. a beba se posteno potrudila da uzme sve sto joj zivot u stomaku pruza. boja je carica. cestitke!!!

  6. Hvala narode na čestitkama.

    yzse, sve smo mi to kupili na vreme:) nego, ti se razumeš u te stvari, a danas se zapodenula rasprava , šta je sad ona u horoskopu strelica ili kozica?

    Milice, preneo sam pozdrave. Dve bebe u stomaku? Mašala!🙂

    ruke, da! temeljno je iskoristila resurse🙂

  7. Kolega po planinarenju, cestitammmm! : ) Nisam ni znala da ti je ovo novo mesto za pisanje, nadjoh te kod Milice cvrkutanje.net. Maloj(i istovremenoj veeelikoj bebi Bojani) zelim srecan dolazak na ovaj svet, a mamici zelim brz oporavak🙂 Ne znam koliko si ranije pratio moj blog, kada sam pisala kako smo Jocu uvodili u planinarske vode i kako je to sve izgledalo…Ako zelis, pogledaj arhivu kod mene, mozda nesto bude i od koristi…🙂

  8. Hvala Vladane, jel počela sezona lednog penjanja u Minesoti? Ovi moji se spremaju za tradicionalnu Novu Godinu na Durmitoru, a u drugoj polovini januara za zaleđene vodopade u u Maltatalu (Austrija), tamo ima slapova i do 500m visine. Pogledaj ovo:
    http://www.maltatal-alpin.at/english/index_e.htm
    Ja ću naravno biti opravdano odsutan🙂

    Jagodice, hvala na čestitkama, svratim ja povremeno do tebe. Vidim sledi još jedna prinova, svaka čast! Pazi mislim za koji mesec da kupim ovo:
    http://deuterusa.com/products/productDetail.php?packID=kidcomfortII&sub=family&tert=family
    Posle šest meseci dete može da se nosi u tome. Tako da ja već u julu-avgustu mislim da je odvedem na neki umereniji treking!🙂
    Moj prijatelj Ivan je u tome nosio oba svoja klinca i po Durmitoru i po Prokletijama, Žijevu…

    Inače, pošto znam da voliš Prokletije, a kažeš da nisi ovo čitala posle migracije na WP, verovatno ti je promaklo ovo:

    https://vrabacusteni.wordpress.com/2009/07/27/mozda-je-devojcica-severna-stena-force/

    i nastavak:

    https://vrabacusteni.wordpress.com/2009/08/01/more-news-from-nowhere-odnosno-jos-malo-o-forci/

    Malo koja beba može da se pohvali da ima njoj posvečen prvenstveni smer u još nepenjanom vrhu na Prokletijama🙂
    I mala ispravka, Boja a ne Bojana🙂

  9. Vrabac, prvo da se ispravim – po inerciji sam napisala Bojana. Ona se zove Boja, i to je bitno🙂 Primi moje izvinjenje!
    Pogledala sam oba tvoja posta sa Prokletija – oba su emotivna, lepa, i vise nego originalna🙂 Svaka cast!
    Sto se tice nosiljke za bebe- u pravu si, vec sa 6-7 meseci(kada beba cvrsto sedi i pomalo puzi), spremna je za treking na tatinim ledjima. Pregledala sam model koji planiras da nabavljas – super je, onako skroz profi. Samo mi nije bilo jasno kako funkcionise sun/rain cover? Na onoj slici koja prikazuje nosljku, nisam videla i taj deo. Da li to dodatno mora da se dokupi? Ako treba, moj ti je savet da obavezno to i kupis, jer nijedna kapica ne moze da zastiti bebu od sunca kao taj stitnik. Mi smo se sa Jocom nasetali sa tom nosljkom, ali sad je on postao prevelik i pretezak za nju(nedavno je napunio 2 godine), tako da smo sada u „intermecu“ – ili idemo sami na ture(naravno, sad cemo i mi da pauziramo:) ), ili idemo u neke krace shetnje sa njim, jer nikad se ne zna kad ce da izjavi da je umoran i da hoce da ga neko nosi🙂

  10. Danima sam navracao na blog iscekujuci ovaj post i onda ne dodjem 2 dana… i eureka!🙂

    Druze, cestitam vam! Obojili ste svet u najlepse boje…

  11. Vrabac,

    Kozica!
    Sunce je bilo 22.12. na 50 minuta u Kozorogecu (što će reći da je ušlo u novo sazvežđe, prvi stepen). Ima divnu Veneru u Strelcu (lepa i pametna devojka) i Mesec joj ide aplikaciono na tvoje Sunce (to je ljubav🙂 ).
    Podznak je Blizanac, a vladar Asc otišao u 9 kuću. Kao što rekoh, pametna damica.
    Nego, dok još nisi ušao u noćna dežurstva, ako možeš samo kratko…
    Moja Boja, pošto je overila svako drvo u kraju, počela je da se penje i meni na glavu. Da li znaš da li iko obučava decu (ona ima 11 god.) penjanju uz zid i to ovde u gradu.
    Računam… makar će biti vezana.😉

  12. Hvala na linku🙂
    I drž se sad dobro, počinje noćno dežuranje.
    Ako nešto treba, postuj slobodno pitanje, ima nas puno sa decom i svaka će pomoći.
    Pozdravi svoje devojke vrapčice🙂

  13. Link je super! Sezona jeste pocela, a i Sandstone Ice Fest je bio pre par nedelja. Nazalost, nisam mogao da skoknem do festivala i tako propustio sansu da pogledam novitete od opreme.

Ostavite odgovor

