Što bre volim kad mi daju za pravo!

Dakle, evo potvrde onoga što ja tvrdim  poslednje dve decenije. Kako piše današnja Politika (nažalost nema u on-line izdanju):

„Američki magazin Time napravio je izbor najboljih koncertnih filmova ikada, a na vrhu su se našli Talking Heads

Na prvom mestu je znači „Stop Making Sense“ kako valja i kako već Bog zapoveda 🙂

Što se tiče drugog i trećeg mesta nemam mnogo zamerki, na trećem se našao Bouvijev  „Ziggy Stardust and the Spiders from Mars: Motion Picture“ a na drugom oproštajni koncert grupe The Band – „The Last Waltz“ (u režiji Martina Skorsezea!). Oko ostatka liste bi se moglo diskutovati, ja bih na primer tu sigurno umuvao King Crimson – „Thre of a Perfect Pair, live in Japan 1984“, no dobro, ukusi su razlčiti.

Bitno je da je ono što je zaista neprikosnoveno, zasluženo na prvom mestu !🙂

4 thoughts on “Što bre volim kad mi daju za pravo!

  1. preslicavanje,
    peckaš, peckaš a?🙂

    DB
    ih, tek da si me upoznala pre dvajes godina kada sam se šišao ko on i imao 67 kila!

Ostavite odgovor

