Spider and I

Planina Stol kod Bora. Jesenja melanholija, hladne noći i jutarnje izmaglice.

null

null

null

null

null

Na slici gore: moj prvi komšija i najbolji drugar prethodnog vikenda. Velikodušno mi je dozvolio da postavim šator u neposrednoj blizini njegove mreže. A mreža, kao naslikana.

„Spider and I
Sit watching the sky
On our world without sound.
We knit a web
To catch one tiny fly
For our world without sound.
We sleep in the mornings,
We dream of a ship that sails away,
A thousand miles away.“


7 thoughts on “Spider and I

  1. Хахаха, код мене би било „Toy Dolls – Spiders in the dressing room“:
    I was getting dressed late one night
    along came a spider and I got a fright
    oh I could not squash it flat
    No matter how I tried,
    And when it looked me in the eye
    I ran away to hide…
    I put on me Doctor Martin shoes
    A battle with the spider that I wasn’t gonna loose
    A kick from the left a kick from the right
    I was on the floor but I was alright
    It was gonna be a long long night
    CHORUS:
    Spiders in the dressing room
    Spiders everywhere
    Spider in the dressing room beware
    (repeat twice)
    Things were getting hot and I had to take a chance
    The spider got impatient
    Started crawling up me pants
    I shook it off me legthump it hit the ground
    Everything was silent so I didn’t make a sound
    I crossed the room as happy as can be
    I had killed the spider now it couldn’t bother me
    But with me arm on the light
    He was there ready for a fight
    It was gonna be a long long night.
    CHORUS
    It was getting late and the spider wasn’t dead
    An audience had gathered round
    And I was going red
    I put a jam jar on the floor
    the spider crawled inside it
    I screwed the lid back on the top
    And threw the jar outside
    At a party late that night
    Everything was bright and gay
    We played all our pop records and danced the night away,
    Early in the morning came a knocking at the door
    I opened it slowly guess what I saw
    It was gonna be a long long night…

    Поззз

  2. Akva, nadasve popularan!🙂

    Vladane, u Zlotskom kanjonu je pre neku godinu izbušeno i boltovano nekoliko smerova, međutim sa tim se prestalo pošto je (kao što verovatno znaš, malo sam ti „ždraknuo“ u biografiju na myspace-u) pod zaštitom zbog retkih vrsta ptica, pa mi kao ekološki odgovorni pojedinci to poštujemo🙂
    Nego, da te pitam nešto, kad smo već kod myspace-a, nameravaš li da dolaziš u otadžbinu da sviraš malo? Nama se baš sviđa (ženi mi i meni) i došli bi na koncert (ona dobacuje da ako nekao možeš dovedeš Nilsa Molvaera🙂 )
    Inače u Beogradu će uskoro džez festival svira Tomasz Stanko i Red Snapper.

    Škabo, da, sa tečajcima, ko ti kriv kada se nisi na vreme prijavio😛
    Biće još slika samo da pokupim od ostalih, meni je nešto riknuo aparat. A kako i ne bi kad ga stalno drljam po stenama.

    Berta, brutalna si kao i obično!

    Sano, vala jeste!
    wordpress, to ti kažem!🙂

  3. Neverovatno…u Zlotu sam sredinom 1980-ih boravio dva leta bas zbog ptica. Citao sam da su smerovi boltovani, ali nisam znao da je projekat stao, i to bas zbog ornitologa… U Srbiji sam bio sada u avgustu, posle skoro 6 godina. Nisam dolazio zbog muzike, nego zbog familije. Plan nam je bio (meni i zeni) da skoknemo do Durmitora, ali se zbog organizacije i nedostatka vremena ipak sveo na Rtanj, Beljanicu (od planina….)

    Hvala na lepim recima u vezi muzike. U buducnosti moze da se desi da bude neki koncert. Nisam znao da T. Stanko dolazi na jazz fest-jedan je od mojih omiljenih evropskih jazz muzicara…

    Puno toplih pozdrava iz hladne Minesote ( vec smo imali sneg pre par dana)!!!

Ostavite odgovor

