„Možda je devojčica“ – severna stena Force

25. 07. 2009.

Prokletije, Forca, vrh na albanskoj teritoriji odmah uz granicu, Peđa, Steva i ja smo već više od tri sata u steni. Koliko je nama poznato na taj vrh niko još nije kročio nogom, pre svega pošto je nepristupačan za pešake. Dakle, penjemo prvenstveni smer, u do sada nepenjanoj steni, do sada nikada popetog vrha.

Više od 24 sata sam van dometa bilo koje mreže mobilne telefonije.  U principu volim da budem van dometa ali sam ovog puta prilično nervozan zbog toga, čekam vesti sa ultrazvuka. Na trećem štandu, dok Peđa vodi četvrti cug, palim ponovo telefon nadajući se da sam već dovoljno visoko da uhvatim neki signal. I zaista, pale se sve „crtice“ i uskoro od moje lepše i naravno bolje polovine  stiže SMS sledeće sadržine:

„Sve u najboljem redu. Cica smotala noge i nije htela da sarađuje ali 99%  je kćer🙂 “

Severna stena Force – smer „Možda je devojčica“:

Skica smera by Stevan Obradović

Na slici je ucrtan samo alpinistički smer. Nakon toga se laganom šetnjom grebenom stiže do vrha za nekih pola sata.
Detaljnija priča sa puno slika sledi uskoro. Jedna od onih epskih, kako i priliči tom delu sveta.

E da, negde na pola smera sam „popio“ i kamen po sred čela.


>Rane junačke 🙂

UPDATE:

>crvena – penjanje
ljubičasta – abzajl
žuta – hodanje

prva sekcija abzajla se ne vidi na slici

9 thoughts on “„Možda je devojčica“ – severna stena Force

  1. E, a mozda si ga mogao i zaobici🙂
    Imala sam brata planinara, Glišu, ali je na zalost, poginuo u saobracajci u maju ove godine. Iz Sarajeva je. I padobranac je bio! Voleo je da se „pentra“, kako bih ga inace ja bockala i znam da je bio sa ekipom na Mont Blancu (ako se tako pise). Svaka vam cast!🙂

  2. nema te nema pa onda 2 posta u kratko vreme.. ko to da isprati🙂 ej bre nisi baš morao da overavaš stenu čelom al važno da je buduća ćera dobro bogu hvala… he he dobar naziv smera🙂

    ajd požuri stavio sam pivo da se ladi i očekujem da mi pričaš šta ima novo dole uživo… mani blog🙂

  3. Vrabce, velike cestitke na kceru, i za celu ekipu na novom smeru i prvom usponu na Forcu!🙂
    pozdrav!
    Kamil iz Poljski

  4. Bravo, bravo🙂 I ime je fenomenalno – prosto
    čovek poželi da smer postane jako poznat i popularan, da bi što više ljudi pitalo „ej, kakvo ime… a zašto se tako zove?“ 🙂

Ostavite odgovor

