Mother Stands For Comfort

Tačno pre tri godine na današnji dan jedne oči su se zauvek zatvorile.
Ako sve bude u redu, a daće Bog biće, krajem decembra ove godine, negde pred Novu Godinu, jedne druge oči će po prvi put ugledati ovaj svet.

I sve je to sasvim u redu, i tako treba da bude, i najbitnije je da se dolazi i odlazi po redu. Jedino mi je žao što ta dva para očiju nikada nisu ukrstila poglede.
Ali, to već ne zavisi od nas, nego od nekog mnogo močnijeg.

Ovaj post je posvećen majkama. I onim koje više nisu među nama, i onima koje jesu a naročito onima koje će to tek postati.

Jane Birkin-Mother Stands For Comfort (Kate Bush cover)

8 thoughts on “Mother Stands For Comfort

  1. Dje me nadje bas danas…
    Otvaranje mojeg drugog para ociju je trenutno u toku.
    Ali da batalimo sentimentalnost, ipak smo mi pankeri:)

    ovo cesto pevam zeni kad se zabrine:)

    ps. cestitamo!

  2. Vrapčić !🙂

    Šta ima tebi da čestitam? To što si se mučio 15 minuta?😉
    Ne, ozbiljno, šta god da Vrapčici treba stojimo na raspolaganju. Divna vest🙂

    p.s. I da ti na pamet više nije palo da je maltretiraš po kojekakvim klisurama!

  3. Нек је живо, здраво и мушко (што би рекао наш народ), ја кажем 25 децембар… католици знају зашто :Р

  4. jao!!!! pa to je fantastichno!!!!
    chestitam! chestitam! chestitam!!!!!!!!!!!!!!!

    zhao mi je za mamu, ali sam sigurna da vas idalje gleda i da ce budno da prati malog dzivdzana.🙂
    jao divno!!!!!!!!!!! ovo su sjajne vesti!!! :)))))

  5. Zao mi je, ali meni je taj datum vazan, jer mi se cerka udala 11.maja 2008. godine i rodio se moj kum!
    Ali, 20. maja je tuzan dan, jer je moj brat od strica Brane zvani Gliša, imao tesku saobracajku i umro od posledica, 25. maja. Bio je planinar, padobranac, motoraš i ne znam sta još sve…

Ostavite odgovor

