Stara planina, napredni tečaj

U dom pod vrhom Babin Zub smo došli u petak kasno uveče. A neki koji su se gubili po mraku, bogami i u subotu, u ranim jutarnjim časovima🙂

Sutradan smo poranili.

null

Prvo smo našli pogodno mesto za bivak

null

Uzbrdo. Izlazak na „borbene položaje“.

null

Nikola i Peđa. Demonstracija funkcionisanja naveze.

null

Izrada štandova.

null

Ništa posebno, samo mi se sviđa fotka, ja izlazim na greben

null

Abzajl oko pečurke

null

Isto

null

Te noći, neki SMO spavali u šatorima…
null

…a neki SU kopali „vučje jame“🙂

null

I dok se kopalo…

null

…kuvala se supica

null

Neki su bili zahtevni po pitanju „stambenog prostora“…

null

…a neki malo skromniji.

null

Momci su oduševljeni što će spavati u rupi u snegu, a ne u glupom toplom domu!🙂

null

Pogled na Babin Zub sa grebena koji vodi ka Midžoru.
U nedelju je trebalo da vodimo tečajce u stenu Babinog Zuba da prvi put penju smerove u navezama, međutim vreme se pokvarilo. No dobro, sledi još jedan produženi vikend na Tremu ili Durmitoru u toku kojeg će samo to i raditi.

Hvala na pažnji i doviđenja.

13 thoughts on “Stara planina, napredni tečaj

  1. Peđa, mislim da se znamo još sa freebiking liste, još od pre nekoliko godina. Nisi ti baš tooooliko mator🙂

    Mimi, hvala. Tebi sam dužan odgovor na onu prepisku, ali sam nešto u gužvi zadnjih dana. Inače, za vikend bi trebalo da smo ponovo ispod Trema🙂
    Pozdrav!

  2. sjajno!! :)) bash su mi se dopale slike, a i momci!😉
    kako si? kako ide zhivot?🙂

  3. WOW, svaka cast i hvala na reportazi !

    Ljetos sam se penjala na Midzor i dusu sam ispustila, ali to zadovoljstvo na kraju necu nikad zaboraviti !
    Mogu misliti kako je vama bilo, po snijegu🙂

    Puno srece i lijepo vrijeme na Durmitoru !

  4. e Lu, dobro sam, nije loše. hm, reći ću momcima da ima neka snajka iz amerikU koja se interesuje🙂

    magrit, padaće kiša na Durmitoru, tako da idemo ponovo na Staru. Sutra.

  5. Slike su sjajne, ali ona supa mi mira ne da… Molim te, jedan lep post o tome šta se jede na planini… Znaš onako… čisto par najuspelijih recepata…
    I u čemu je u stvari fora? Kako sneg može da zagori kad se topi?

Ostavite odgovor

