Samo još pop s bradom fali!

null

Donesoh danas neke stare fioke sa druge gajbe (zafalilo skladišnog prostora, šta ću). I tako, mrzelo me da ih tamo praznim, bacam nepotrebne stvari, doneo ih sa sve unutrašnjim sadržajem. Krenem da ispitujem pomenuti sadržaj, kad ono krenuli da me spopadaju duhovi prošlosti, sve jedan za drugim! Evo čega je sve tu bilo (između ostalog):

  1. Memorijska kartica 64 MB (eheej, koliko to je nekada bilo!)
  2. Logaritamske tablice (stare ćaletove, izdanje iz 1968. godine)
  3. Jedna razglednica sa likom Ajnštajna, poslata iz Milana davne ’93. godine (mastilo se toliko razmazalo da je skoro nemoguće pročitati sadržaj)
  4. Nalepnice za flopi diskove (da li ih se iko više seća ?)
  5. Zadaci sa pismenog ispita iz Statističke fizike, iz tamo nekog dalekog juna
  6. Pa opet, ispitni zadaci iz Fizike atoma
  7. Pradedin bajonet iz Prvog svetskog rata, sa Cera
  8. Tehnički priručnik (??) za davno kupljeni Campov karabiner
  9. Isto to za Charlette-Moser dereze, model Black Ice
  10. Alpinistički vodič za Romaniju
  11. Karta za koncert Tuxedomoon u SKC-u 13. decembra 2000. godine (onaj legendarni odmah posle 5. oktobra, sećate se?)
  12. Karta za koncert Pozorišta šešira u Domu Omladine (mislim da je proleće te godine, nema datuma)
  13. Mejl adresa odavno zaboravljenog ortaka u Dablinu
  14. Fotografije, razne. Iz prvog razreda srednje, sa nekih davnih letovanja devedestih, sa prve velike autostop avanture sa sadašnjim kumom daleke ’89. (do Atine, pa posle brodom do Krita, sa akcentom na Matali), sa prvog odlaska na Prokletije zimi, sa jedne nezaboravne vožnje bicikla do Fruške Gore i nazad…
  15. Nešto kaseta, većina snimana kasnih osamdesetih ili prve polovine devedestih (mada ima i kasnijih), na neke od ovih albuma sam već i zaboravio (moraće da radi rapidshare i torenti🙂 ). Pre nego što ih pobacam, evo spiska šta se sve tu našlo:
  1. Dead Can Dance – „Spleen and Ideal“, „Within The Rhyme of Dying Sun“
  2. Jah Wobble – „Take Me to The God“, Wolfgang Press-„Big Sex“
  3. Firehose – „Frome Ohio“, „Ragin’ , Full On“
  4. King Crimson – „USA“, „Live in ’83“
  5. Partibrejkers – prvi i drugi album
  6. Tuxedomoon-„Desire“
  7. David Byrne – „Music for The Knee Plays“
  8. Violent Femmes- „Blind Leading Naked“, „Hallowed Ground“
  9. John Lennon – „Colection“, Janis Joplin
  10. Massive Attack – „Blue Lines“, „Protection“
  11. Laurie Anderson -„Big Science“, Mr. Heartbreak“
  12. Tom Waits-„Bone Machine“, „Nighthawks at The Dinner“
  13. John Cale, Brian Eno – „Wrong Way Up“; David Sylvian, Robert Fripp – „The First Day“
  14. Andy Summers, Robert Fripp „I Advance Masked“; Czukay, Wobble, Liebzeit – „Full Circle“
  15. P.J. Harvey – „4-track Demos“, „Dry“
  16. This Mortal Coil- „Blood“
  17. Dead Can Dance – „Toward Within“
  18. Talking Heads – „Naked“
  19. Grant Hart, snimak koncerta u KST-u 18.11.1995. ja snimao
  20. Leftfield-„Leftism“
  21. …i još svašta nešto, mrzi me više da kuckam



20 thoughts on “Samo još pop s bradom fali!

  1. Nista od Tozovca nisi naso?

    Vidim da sam propustio poziv za radnu akciju preko vikenda u proslom postu, a i nije se trazio jedan jaki i ne mnogo pametan.

    Lepo je prebirati po secanju, nadam se da ces se i trenutne sadasnjosti jednom secati kao posebno lepe. Ali snekim skim je i pravis.🙂

  2. portos, ma tozovca sam imao samo na vinilu!

    spes, eh tek ti su bili pravi!

    zli, pazi, bar tako kaže porodična legenda. kada je poginuo na ceru, doneli ga u uniformi sa sve bajonetom i položili ga na sto sa istim na grudima.
    a navodno je to taj bajonet.

  3. hehe.. sta sam ja sve nasao sredjujuci gajbu…🙂 .. al jedna od stvari bila je i caletova ploca, platinasta, sabana saulica – dodji da ostarimo zajedno… gde su jos i pesme sneg je opet snezana i ostale..
    doslo mi da odem u kafanu i da se nasljemam ko zmaj :)) tuga brate :))

  4. Nemoj slucajno da bacas kasete, ja sve moje i dalje cuvam! Od prve love kupi neki najjeftiniji skener (ili ima sad one varijante printer/skener sve zajedno). I naravno da mi posaljes fotke. Alpinisticka oprema nas ne cudi a log tablice, Albert i zadaci iz fizike verovatno hoce nesto da ti kazu samo moras pazljivo da ih slusas… Otidji nekad na koncert i u pozoriste i za mene, mozes i zenu da povedes…Bajonet stekaj na sigurno, nikad se ne zna…

  5. Ovaj, fali tu jos sta mimo pope s bradom.
    Recimo neki novi moderni popa, bez brade!!!🙂

    Dobro je imati uspomene.
    I to tako materijalizovane u nekoj fijoci.
    Ili dve.

  6. Nebo, „Sneg je opet Snežana“ !!!
    Do jaja!🙂

    portos, dogovoreno!

    Kume, razmagnetisaše se. Mogu samo da ih čuvam ko muzejske primerke. Mada, još ih nisam bacio, eno ih tamo u kesi.
    A bajonet naravno da štekam!

    Bartone, skinuo. Sad samo još da preslušam pa ti javljam utiske.

    Mua, jebeš popa bez brade!
    Nego, ko si sad pa ti !?

  7. Mua, ma znam bre, zezam te malo

    SkaBo, hvala na filmu! Sanjao sam nocas, posle gledanja, da preckam Hinterstrojserovu traverzu!

  8. Као прво могао си да утуриш у пост неку своју стару слику, сентиментално бљак!
    Као друго, за Дед кен денс први пут сам чула од неке рибе у продваници касета, да да… ја јој тражим Дед Кенедисе а она ме пита јел Дед кен денс. Све у свему немам појма ко су и шта раде, не желим да их гуглам, него ето имала сам напад да то поделим са тобом.

  9. Kakva kolekcija!
    Ja prosto ne smem da otvorim neke kutije… a znam da ce pokuljati i karte sa koncerta Mizara iz decembra 1988, SKC; kasete za „razmagnetisavanje glave“; fotka za licnu od 15 godina; fotka benda u kojem sam svirao …. no Summersa i Frippa ne bih nasao, sigurno, to je bilo na ploci!🙂

  10. SkaBo, sto Vrabac u cetvrtak sanjao u nedelju mu se desavalo, ali o tome u sledecem postu.

    anaceae, kenedisi su bili u drugoj fioci🙂

    preslicavanje, te godine (1988) negde valjda u aprilu bio u Domu omladine zajednicki koncert Miladojke i Mizara, i dalje jedan od mojih omiljenijih koncerata na kojima sam bio.
    p.s.
    zavidim na vinilu!🙂

  11. Pozdrav, Vrabac

    Nisam siguran kad je usao u upotrebu takav bajonet, ali znam da se koristio najmanje do sedamdesetih godina proslog veka. Pretpostavljam da se stavljao na puske ‘titovke’. Bas sam guglao, ali nisam nista uspeo naci.

  12. pazi, ne razumem se nešto u bajonete, ovaj deluje dosta mator. u vojci sam imao drugačiji.
    mada, obzirom da ova priča potiče od pokojne babe, možda si u pravu. umela je ona da izmišlja🙂

  13. Krenuo sam preko krstarice u pretragu David Sylvian i Robert Frepp i dobi sam kao mogući odgovor nekog vrapca koji je našao svašta nešto u starim fijokama. Sve me je ganulo sve…
    Naročito izbor albuma koji su se našli na kasetama. To bi definitivno i sada bio moj izbor najbolje muzike sredine 80 – ih godina. Nekada se to jako teško snimalo i nalazilo ….. Sada je dostupno svima sve i niko ne sluša ništa … Sve ide na ubrzano Bruka. Nadam se da ste bili na koncertima Laurie Anderson i Davida Sylviena u Domu Sindikata.
    Sada iz ovih stopa krećem u potragu za Firehose i Grant Harta ??? Jer za to nisam čak ni čuo.

Ostavite odgovor

