Ženski post

 

 

Kada će više taj sneg, pa da nafilujem plejer sa Mazzy Star i spustim se dole do Dunava, kod 25. maja i blenem preko na austrougarsku stranu.

Inače ovih dana vršim inspekciju zimske opreme i krstarim internetom, blejim po online katalozima. Jebeš mi sve, kada je u pitanju oprema, gori sam od pet žena koje kupuju cipele. Kad već spomenuh cipele, to je prvo na listi za kupovinu, ove stare ako izdrže još i ovu sezonu, uramiću ih, leba mi! Mislim naravno na one za planinu, po gradu mogu da idem i bos, što će se i desiti ako kupim sve ono što sam istripovao da mi treba.  E sad, tu počinju teške dileme…
Plastika ili neki onaj moderni ultrafensi hibrid, goretex-koža?
Više tehničke za penjanje leda ili neke all around?
U principu trebalo bi imati i jedne i druge i treće. Aha, to kada opljačkam banku.
Srećom uskoro će onaj expozim na sajmu, pa može tu da se nađe i nešto jeftinije, prošle godine Siniša nabasao na neku Koflahovu plastiku za sitne pare. Ako ne, Dukiju ovih dana stiže La Sportivin kontingent pa će pored penjačica biti i nešto cipela, razmišljam o Trango Extreme, samo mi je boja mnogo ružna, neka srebrna ala disko sedamdesetih, samo bi mi uz to falile šljokice!

E, a što sam video jaknu u onoj outdoor prodavnici u Kralja Milutina! Znate ona odmah malo iznad Kralja Milana, odnosno bivših Srpskih vladara ili još bivšijeg Maršala Tita. Mislim, skroz mi je OK ova jakna što je imam izdržaće još nekoliko sezona, ali što je ona tamo dobra! Mijeov (Millet) Goretex XCR, pravi penjački kroj, da možeš da podigneš ruke ko čovek, pa još ima i ona ojačanja na laktovima i ramenima! Crveno-crna kombinacija, koju najviše volim  (poznato je da sam ja stari nacional-socijalista i klero-fašista, je li?) čak sam je i probao, legla mi ko salivena, ima malo duže rukave, što meni majmunolikom super odgovora (raspon ruku mi je dosta duži od visine). Cijena? Ma prava sitnica, "samo" 350 evra…
Znam, moraće da sačeka neka bolja vremena. Al, jebote, što je dobra, idem u ponedeljak opet da je probam. Srećom mi drugarica radi u prodavnici, pa me neće čudno gledati.

Trebalo bi da uzmem i ledne alatke, cepin i bajlu (bajla vam dođe isto što i cepin samo što pozadi ima čekić umesto lopatice, pa nju držiš u desnoj a cepin u levoj ruci, levaci naravno obrnuto). A i tu su velike dileme.
Peclovi Kvarkovi ili Blek Dajmondovi Vajperi ? Kvarkovi su proverene alatke, čista klasika, po njima se određuju standardi, opet Dajmond kad nešto napravi… Video sam Vajpere, držao ih u rukama, mnogo su dobri, savršeno izbalansirani. A bili su proletos u Ljubljani na sniženju, kud ne rekoh Igoru da mi donese par.
Ili da se zadovoljim sa nešto jeftinijim češkim Ravelticima? Ali njima se dešavalo da im pukne glava čekića, sad kažu da su u novoj seriji to sredili, kao više ne puca, ali ipak…
Ja inače mnogo volim da penjem sa starim Kampovim Tiburonima (odlična all around alatka, ne mnogo agresivna, doduše možda malo teža), pa sam otišao na Kampov sajt da vidim šta imaju. I nađem ja alatku koja mi odgovara, ne mnogo zakrivljena, pravi naslednik Tiburona po obliku, kad ono piše "ekskluzivno ženski model" !!! Pa jebem mu lebac, kako to cepin može da bude ženski ili muški !? Mislim, bre, cepin je cepin, čoveče! Ali složismo se Peđa i ja pre neki dan da to "nema pojma" i da se ne treba osvrtati na te gluposti.
Mada, imam osećaj da bi mi on prvi dupe pomerao što penjem sa ženskim alatkama, kada bih ih kupio🙂

Evo, pogledajte. Ko uoči nešto posebno žensko na ovom cepinu, odnosno bajli, pokloniću mu ledni klin.

Ha, kada smo već kod lednih klinova, ima Peđa da me ubije što ovo iznosim u javnost, ali brate moram da ispričam.
Svojevremeno, kada je tek počinjao, dokopa se on nekog lednog klina prvi put u životu, da li iz kluba ili odakle već, nebitno. Donese ga on kući, a kako je po prirodi radoznao čovek, sve ga nešto kopkalo, kako to radi, kako se uvrće u led i tako to. E sad, znate onaj led što ume da se napravi u frižideru? Naravno, pogađate, došao je do ingeniozne ideje da proba da zavrne klin upravo u njega. I krene on tako da ga uvrće, ono krenulo lepo, na šta se on oduševi, pa krene sa još većim entuzijazmom da vrti i vrti…
Naravno, probušio je zid frižidera i sav freon je iscureo napolje. Posle došao majstor, gleda čovek, ne može da se načudi, krsti se i levom i desnom "Pa dobro bre ljudi, šta ste to radili, kako ste ovo uspeli da napravite ?", a matorci gledaju u zemlju "Znate…naš sin…eto, on se pomalo bavi alpinizmom…"

Za kraj malo zimskih fotki sa raznih planina, da prešlicavanju udari studen kroz tastaturu🙂
I stvarno bre, kad će više taj sneg ?

 

 

 

 

 

A eto, kako čoveka ponekad ume da štrecne, onako iznenada. Kopajući po fotkama, naleteh i na ovu dole.

Pokojni Dren, zimus, na Komovima. Sada je tamo gore na K2. Iznad 8000 metara. Zauvek.

 

Ostavite odgovor

