Adieu

Vala, dosta je bilo.

Prošlo je skoro devet meseci od kako sam objavio prvi post. Da sam tada napravio dete ovih dana bi se rodilo. U svakom slučaju, bilo je mnogo pametnije tada napraviti dete nego blog.

Elem, kao što rekoh dosta je bilo.

Ne, neću otvarati blog na drugom mestu ili pod drugim imenom. Ne pada mi na pamet. Kažu da u današnje vreme, ako ne postojiš na internetu, ne postojiš uopšte. Ja, naprotiv, smatram da tek kada te nema na internetu,  tada zaista postojiš.

Toliko.

Ostajte mi zdravi, debeli i veseli.

Adieu

 

Ostavite odgovor

