Na užetu i oko njega

Par scena po kojima ću pamtiti nekoliko prethodnih dana.

(na užetu)
S. – Prelazak preko ivice je uvek najgadniji
Ja – Da. Prelazak preko bilo koje ivice je uvek gadan, onako uopšte u životu….
S. – BLOKIRAJ TAJ DISENDER! I PRESTANI DA FILOZOFIRAŠ!
Ja – …ma samo treba poštovati sva bezbednosna pravila
S. – To ti kažem , blokiraj disender!
Ja – Blokiraću ga, šta si dosadan! Jebo te disender!
***
S. –  Kažem vam ne volim majonez!
V. – Baš toliko ga ne voliš?
S. – Odvratan mi je, gadan, povrača mi se kad ga vidim.
V. – A  reci mi, da li bi mogao da poljubiš ribu koja je jela majonez, mislim ono, dobra riba al jela majonez?
S. – Brate, šta sam ja sve ljubio u životu, majonez bi mi došao ko torta.
Ja (zacenio se od smeha) – Jebote ti nisi normalan! Ispašću dole!

***
(vraćamo se u Beograd, ja vozim, V sedi do mene, cirkamo pivo koje smo kupili na pumpi)

V – A je l’ piješ pivo kada si sam kod kuće.
Ja – Da, da, ali samo uveče.
V – Jebote i ja, ne znam koliko je to normalno.
Ja – Nemam pojma, valjda je samo bitno da ne preteraš.
V  – Pre neko veče popio sam četiri…
Ja – Mislio sam STVARNO preteraš
*********************************************
Ima u Jingerovom romanu "Na mramornim liticama" rečenica u kojoj se kaže da najvrednije i najbitnije stvari u životu dobijamo bez ikakvog truda, bez naše zasluge, samo ih dobijemo tek tako.
Od kako sam pročitao tu knjigu muči me ta rečenica, mislim, njena istinitost, mada sam sa godinama sve skloniji da se složim sa tom tvrdnjom. Ali još uvek nisam baš siguran. Inače, Jinger je bio car.

Nego.
Nek digne dva prsta ko je bio na jednom od dva koncerta koje je održao Grant Hart u KST-u u decembru ’95 (ili to beše novembar?)
A?

E pa u njegovo ime i uopšte Hiskersa:

Ostavite odgovor

