Idiot, ne onaj od Dostojevskog. Ja.

***
Field of light
They hold me inside
Count my stars
They’re all lucky in the sky

***
Sreo sam je pre neki dan. Isplivala je iz gomile na ulici. Kada me je ugledala, štrecnula se kao duha da vidi.
Klinac joj već ima tri-četiri godine. Razvela se, radi u nekoj školi, živi sa matorcima. Skinula one kilograme što je nabacila u trudnoći. Ipak, omatorela. Vidi se u očima. Iz pogleda.

Još uvek ima onaj  osmeh. Još uvek pomalo afektira dok govori. Erotično.
-Ljubavi, reci ŠVEPS.

***
Vruće mi je
***
Trebalo bi sledeće nedelje na na neke terene. Još se ne zna.
Ujutru rano iz Beograda, tek uveče nazad, pffff. Jebiga, dobra je kinta.
Od nečega se mora živeti.
***
-Kako si? Šta radiš?
-Dobro. Svašta.
-Pazi! Isprljače te šapama!
***
Uvek sam bio podozriv prema ljudima koji tvrde da su baš sve u životu uradili kako treba. Mislim, ta količina narcisoidnosti. Strašno.
***
ŽENE U CRNOM PROTIV RATA
Jebote!
***
-Pazi! Isprljače te šapama!
***
Oduvek sam se grozio emocionalne sirovosti.
Oduvek mi je mnogo više smetala od npr. nedostatka manira, uglađenosti ili obrazovanja.
***
Ide mi se na penjanje, baš mi se ide
***
Tricky, Pre-Millenium Tension, Piano
(http://www.youtube.com/watch?v=2JGlGk7I0gU)
-Ljubavi, reci ŠVEPS.

***
Celog života se lepim za pogrešne žene. Ta spoznaja postaje poražavajuča u jednom momentu.
***
And you hope she’ll sing
***
Ne sećam se kada sam prvi put zaista postao svestan jednosmernosti vremena.
Sećam se samo da je bilo bolno.
***
E da, koncert.
Ne, neću o tome kako su DJr bili neponovljivo fenomenalni.

O Igiju ću. Da mi je neko ranije rekao da će me njegov koncert ostaviti ravnodušnim, čak smoriti, oterao bih ga u tri lepe. A probao sam da se uživim, stvarno. Nije išlo. Ne možeš. Ne ide na silu.

I dalje smatram je "Idiot" jedan od bitnijih albuma u mom životu. Snimio ga je kada ga je Bouvi izvukao iz ludare.

Igi, ovaj jutjub ti je za pokoj duši. Pošto je očigledno više nemaš.
Postao si jebeni robot.
Zbogom, drkadžijo.

 

Ostavite odgovor

