Razmišljam nešto danas

 

Razmišljam nešto danas i kažem sebi, Borise baš si magarac. I to onako, baš! Toliko o tome. I o meni. I opet o tome. 

E sad pošto sam ostao dužan  fotke, a neki su ih čak i eksplicitno tražili, evo. U stvari pre fotki, da vam pustim malo muzike. Nema nikakve veze sa fotkama, niti sa mnom. Ne, ne, nisam paranoičan. Samo sam magarac. Obični.  Jedino se  pesma tako zove. Jednostavno, zadnjih dana to slušam, pa reko` aj` da pustim.

 

Paranoid – Red Snapper

 

 

A sad fotke!

 Igor

Opet Igor, pogledajte malo bolje videćete ga 

 Steva

 Steva. Eto tako izgleda kad visiš ukopčan u štand. Ako je nekog zbunjivalo šta to znači.

 Mlava, rekoh vam da je lepa. Mislim, lepo je ispala, a?

 Kamp

 Centralna, velika stena, nešto oko 100m visine. Ovog puta nismo išli gore.

A kad smo već kod  centralne stene, aj da stavim dve svoje fotke iz nje slikane negde u oktobru 2006.

Prvu jako volim, to mi je jedna od boljih "penjačkih", pa da se malo pravim važan. Doduše tada nisam imao onaj fensi crveni šlem.

A druga je za nepoverljivu alan_u, slikana je u istom smeru. Da ne bude da mi se nikada ne vidi faca. Evo alana, pa zumiraj i ne pucaj dok mi ne vidiš beonjače! :))

 

Eto, slušajte Red Snapper, gledajte fotke, a ja odoh do kluba četvrtak je.

Ostavite odgovor

