Šljamersko okupljanje

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST UPRAVE ZA PROPAGANDU KONTRA-OBAVEŠTAJNE SLUŽBE MOJBLOG SERVISA

Ono o čemu smo do pre neki dan mogli samo da sanjamo u najgorim nočnim morama nažalost se obistinilo. Najgori šljam sa mojblog.co.yu reprezentovan u blogerima koji se predstavljaju kao Anaceae, Undergroundlight (u daljem tekstu Podzemni) i Vrabac se nakon dužeg vremena rovarenja i širenja gadosti na internetu našao uživo. Pri tome im se pridružio jedan prirapadnik NEljudske vrste, koji se predstavlja kao Bundeva. O kakvom se NEčoveku radi i o njegovim njegovim devijantnim stavovima možete pročitati ovde. A evo i kako taj monstrum izgleda u stvarnosti:

Ozloglašeni Bundeva predsedava osnivačkom skupštinom ovog zločinačkog udruženja

Prilažemo poštenoj blogerskoj javnosti na uvid samo fragmente opisa tog gnusnog događaja.

 

 

 ****************************************

…23.04.2008. nešto malo posle pet sati popodne, jedna raskrsnica na Dorćolu…

Anaceae (ulazi u kola): Kasniš 10 minuta!

Vrabac: Pa vidiš li kakva je gužva u saobraćaju ženo!

Anaceae: To je tako kod vas na Balkanu, kod nas u Vojvodini je sve sređenije!

Vrabac:
Jebala te Austrougarska! Dobro, gde hoćeš da te vodim provincijalko?

Anaceae: U zoološki vrt!

Vrabac:
Znao sam vi seljaci…

Anaceae: Nisam ti rekla, izazvala sam sudar! Neki tip se zagledao u mene i…

Vrabac: Pa kada nosiš taj minić, mogla si pristojnije da se obučeš.

Anaceae: Ti si primitivni balkanski divljak!

Vrabac: Moj pradeda je ratovao protiv Austrougarske, ako treba i ja ću!

Anaceae: Znala sam! Ti me mrziš zato što sam Mađarica!

Vrabac:
Šta hoćeš time da kažeš ?

Anaceae: Hoću da kažem…FAŠISTO !!!

Vrabac: MA JOK!

…posle nekog vremena u zoološkom vrtu…

Vrabac:
Nikada mi nije bilo jasno šta rade domaće životinje u zoološkom vrtu. Gledaj tamo, eno je ovca…

Anaceae: Zlikovče! Znam šta ti je na pameti!

Vrabac: Ti mi kažeš? A one tvoje gnusne čarolije sa svinjama…

Anaceae: Dosta! Nemoj sada o tome! Nešto se naoblačilo…

Vrabac: Neće grom u koprive! Odmah sam ti rekao da je ta ideja sa zoološkim vrtom bezveze! Šta ćemo ako krene kiša?

Anaceae: Ući ćemo u kavez sa majmunima! Jedina opasnost je što bi tebe da mogli zadrže. Ali ne brini, neće te niko dirati, evo piše: " Zabranjeno je uznemiravati životinje".

Vrabac:
Hm. Možda si u pravu, nije ovo MojBlog.

…nešto kasnije u kolima…

Vrabac: Evo ti telefon zovi Podzemnog….

Anaceae: A zašto ti ne zoveš?

Vrabac: Zato što me smara da razgovaram dok vozim!

Anaceae: Znala sam da si smotan!

Vrabac: Jesam! Pitaj tog kretena kako da dođemo do njega, nikada se nisam snalazio u Zemunu.

Anaceae: Gedžo! Mogao bi ponekad da pređeš tu reku!

…u isto vreme kod Podzemnog u stanu…

Podzemni: One dve budale ipak dolaze! Nisam uspeo nikako da ih izbegnem.

Bundeva: Zato što si dickhead! Kako nikada ne uspeš da smisliš izgovor?

Podzemni (juri Bundevu po stanu)
: Ako me još jednom tako nazoveš izabaciću te sa gajbe!

Bundeva (sakriven ispod fotelje): Izgleda se ovog puta zaista iznervirao. A možda i nije loše što ovo dvoje dolaze. Možda mi donesu tunjevinu. Ovaj dickhead neće da mi je kupuje!

…pola sata kasnije kod Podzemnog u stanu…usiljeni osmesi, svi se međusobno grle i ljube…

Bundeva:
Šta je ovo !? Whiskas !? Zašto mi niste doneli tunjevinu?

Podzemni: Ti hoćeš da nam stan opet smrdi na riblje ulje?

Bundeva (rezignirano): Dobro. Nema veze. Započnimo sastanak.

(svi sedaju, Bundeva zauzima počasno mesto)

Bundeva: Khhhm! Dakle proglašavam osnivčku skupštinu šljamerske lože Blogorijenta otvorenom! Samo da vas upozorim, postoji mogučnost da nas prisluškuju!

Anaceae: Misliš da je Aljende postavio bubice?

Podzemni: Pre nedelju dana sam izvršio dezinskeciju u stanu!

Vrabac:
Budalo! Nije na te bubice mislila!

Podzemni: Glupane! Vidiš da se izražavam šifrovano!

Vrabac:
Ti meni glupane !?

…posle dužeg vremenskog perioda…

Vrabac: Kretenu!

Podzemni: Imbecilu!

Vrabac:
Tebe treba izolovati!

Podzemni: Treba tebe izolovati, maloumniče!

Bundeva: Prestanite da se svađate !!! Da se vratimo na glavnu temu, dakle, politička situacija na MojBlogu, Srbiji i svetu…

Anaceae:
Tačno! Dosta više !!! Ja zahtevam da u zapisnik uđe da se ja zalažem za proterivanje okupacionih snaga iz Srbije! Ili barem iz Vojvodine!

Podzemni: Separtisto!

Vrabac: Tačno tako! Separatisto! Inače, ja mislim da treba bojkotovati ove izbore!

Podzemni: Ma ti si budala! Ja bih da se vratimo na Biljanu Srbljanović...

Vrabac: Neću! Ne volim njene drame  i već sam ti rekao da me ne inspiriše…

Podzemni:
Budalo! Ne volim je ni ja, ali nije u tome stvar...

Bundeva: Tišina !!! Opet počinjete.

Anaceae: Hajde da ogovaramo druge blogere ne bi li spustili tenziju.

Vrabac: Dobra ideja! Jeste li provalili onu kretenku od blogerke…

…posle nekoliko sati…

Anaceae: Hahahaha……

Vrabac:
Ma taj tip je totalni bolid🙂

Podzemni: A da li ste mu provalili muzički ukus? Ponekad se zapitam da li ljudi koji slušaju takvu muziku zaslužuju da žive?

Vrabac: FAŠISTO !!!

Podzemni: MA JOK!

Vrabac:
Ali pazite onaj blog o kojem sam vam pričao, stvarno je dobar!

Anaceae: Počinjem da se pitam zašto toliko hvališ taj blog. Možda ga ti pišeš? Da nisi ti ona?

Vrabac:
Muka mi je više od tih vaših teorija zavere!

Podzemni: O maloumni čoveče, misli malo svojom glavom! Tebi je sve što nije zvanična istina…

Vrabac:
Nisam bre to rekao!

Bundeva: DOSTA!!! Prestanite da ogovarate druge, imamo sad važnije probleme…i dajte mi taj Whiskas kad već nema tunjevine. Tja!

Anaceae: Bundevo, pusti ih! Vidiš da mu je Podzemni lepo rekao…

Bundeva: Ti da čutiš glupa ženo!

Anaceae:
E sada je dosta! Nije vam dosta da me omalovažavate na nacionalnoj osnovi, nego ste sada počeli i na polnoj! Ili možda rodnoj? Je l’ se to sada tako kaže? I šta im uopšte znači taj termin "rodna ravnopravnost" ?

Vrabac: Ma to ti je u vezi mesta rođenja. Znaš ono rodno mesto i tako to…Na primer neko je rođen u Kandaharu, a neko u Njujorku ali su i pored toga ravnopravni! Ja volim da koristim taj termin.

Bundeva: Ovaj Vrabac pokazuje začuđujuče nizak nivo inteligencije…čak i za jednog pripadnika ljudske vrste.

Anaceae: Jes’ vala glup!

Bundeva:
A ti si kao bolja? Kada sam rekao ŽENO samo sam ti se obratio kao ženskom pripadniku tvoje vrste, da sam se obratio ovom dickhead-u rekao bih ČOVEČE.

Podzemni:
Već sam ti rekao da me ne zoveš tako!

Bundeva: Ovog puta sam mislio na ovu budalu Vrapca, a ne na tebe! Tja. Svi ste isti ! Sve češće kada razmišljam  o vašoj vrsti pada mi na pamet da bi tu moglo da se sprovede "konačno rešenje" !!!

Anaceae, Podzemni i Vrabac (svi u jedan glas): FAŠISTO !!!

Bundeva: MA JOK!

…posle sat vremena…

Podzemni: Dosta je bilo, hajde sada idite!

Anaceae: Ne znam ni sama šta sam večeras radila sa vama. Bolje da sam otišla u posetu Delta Sitiju, ionako retko dolazim u Beograd!
(Anaceae besno izlazi napolje)

Vrabac:
Dakle, dugo nisam proveo vreme na gluplji način!
(izlazi i on, treskom zalupivši vrata za sobom)

Bundeva (za sebe): Konačno vidim leđa ovoj bagri. Kada bih se još samo ovog dickhead-a otarasio!

…nešto kasnije u kolima…

Vrabac: Dođavola! Gde smo sada, kakve su ovo ulice? Uf, ovaj Zemun!

Anaceae: Nisi se valjda izgubio?

Vrabac: Ma slabo se snalazim u ravnici.

Anaceae (podrugljivo): Ne vredi…gedža ostaje gedža…

Vrabac:
FAŠISTO !!!

Anaceae: MA JOK !

***************************************

 

Kontra-obaveštajna služba MojBlog servisa, ne želi da uznemirava poštenu blogersku javnost prikazujuči nakazna lica ovih moralno i na svaki drugi način posrnulih maloumnika već će samo prikazati fotografiju snimljenu za vreme izvođenja njihovog devijantnog rituala.

 Tri šake i jedna šapa.
SVI ZA JEDNOG I MAČOR ZA SVE!

Ostavite odgovor

