Podrška blogeru

Ovaj post sam delimično napisao još pre nekoliko dana ali sam tada odustao od objavljivanja. Nekako mi je bilo glupo da reklamiram bilo koga. Međutim, danas sam skrenuo gamet pažnju na postojanje jednog bloga koji mi deluje nezasluženo neprimećen od strane ove naše "male komune" na mojblog.co.yu
Ok bio je par puta na naslovnoj, ali ko od nas još čita ono što je na naslovnici?🙂
U pitanju je blog "Prešlicavanje"

http://preslicavanje.mojblog.co.yu

Pored trenutno aktualne i na maštovit ispričane priče o prožimanjima uticaja i saradnjama u muzici, u prethodnim postovima možete pročitati još i o:
(klik na citat vas vodi na post)

…bendu Bahaus uz fenomenalan opis atmosfere u Beogradu osamdesetih… znate ono SKC, ‘demija…
"…VHS kopija kopijine kopije "Bauhaus: Shadow of Light" nam otkriva da gitarista svira gudalom, iluziju originalnosti ubrzo razbija Vlada, koji tvrdi da je Jimmy Page to radio deceniju pre njega. Marko donosi iz Londona original "Collection", kockice se lagano uklapaju. Andrej po prvom odlasku u SF šalje solo radove Murphyja. Srđu upoznajem pod šifrom "čovek koji ima Dali’s Car na kaseti, dobar snimak", razmenu vršimo u bašti SKC-a. Ekipa se širi i prepoznaje po nekim naizgled beznačajnim simbolima….."

…Kubi
"…Gledaš ljude na zidu korzoa, pecaroše, klince, starce, velike mame i malu decu, bicikle i zastave koje kriju američku ambasadu i odjednom shvatiš da si zavoleo Kubu, iako je zapravo uopšte ne poznaješ. Ili je ona zavolela tebe i to što nisi nasilan prema njenoj deci i daješ za njihove uslove nerazumno visoke napojnice…"

…jednoj od najaznimljivijih saradnji u istoriji rokenrola (ako se to može tako nazvati), Mik Karn i Piter Marfi na projektu "Dali’s Car"
"…Saradnja deluje iznenađujuće i danas, dvadeset i tri godine kasnije. Obojica su, gotovo u istom trenutku, ostali bez matičnih bendova. Japan se pod teretom finansijskih dugova, ali i „umetničkih neslaganja“ (zapravo preljube, ali to je druga tema) ugasio 1982, dok su Bauhaus nakon „Burning from the Inside“ odsvirali oproštajni „Rest In Peace“ koncert i nastavili da rade u dve frakcije…"

…filmu "Do kraja sveta" i autorovoj potrazi za glasovima Pigmeja (iste možete i čuti na blogu)
"…Nakon duge potrage koja je vodila uzvodno, sve do prvih izvora Mreže, Univerzitetskih foldera koji su postavljeni za opšte dobro pre više od decenije, delovi statistike prekriveni statikom, skriveni digitalizovani snimci pesama Pigmeja, za kojima sam, kažem dugo tragao… "

…antologijskom albumu Kate Bush "The Hounds of Love"
"….Od prvog tona “Running Up That Hill (Make A Deal With God)” do razuzdane “The Big Sky” koja zvuči kao razdragani karneval probuđene seksualnosti u čast boginje Ister, sve do epske “Cloudbusting” (posvećene upravo VR-u) kojom se završava prvi talas (u XX veku: prva strana ploče). Druga strana, nazvana “The Ninth Wave”, otvorena sjajnom “Dream of Sheep”, rastrzana između mahnite “Waking The Witch”, blistavo irskog “Jig of Life” i eterično-rusko-usamljeničke “Hello Earth”…."

…i još ‘svašta nešto’. Posetite povremeno taj blog, nećete pogrešiti.

Zašto ovo pišem ?
Prvo, zato što sam primetio da je broj komentara na blogu dosta mali. Ok možda to ne govori toliko o posećenosti, ali sigurno i da sa tim ima neke veze. Evo npr. gamet izgleda nije znala za njega, a znao sam da je zainteresovana. I setim se da ja okačim jednu sliku sa penjanja i napišem nekoliko rečenica i ‘popijem’ 60 komentara. A tamo, na neke fenomenalne postove nema uopšte reakcije. I bi me nekako sramota. Zaista.

Drugo, gledam nešto ovih dana ovu predizbornu kampanju. Ja neću izaći 11.maja na izbore, imam pametnija posla. Ali kažem… gledam ove zapenušale političare, slušam običan svet na ulici, kafićima…sve je toliko ostrašćeno, besno, imam utisak kada bi im dali puške u ruke odmah bi zaratili. Pri tome ne bih da posebno izdvajam bilo koju stranu, svima su im oči zakrvavile. I tako, razmišljam…koliko nam je ta politika zatrovala živote poslednjih dvadeset godina. Ja sam devedesetih prekinuo neka prijateljstva, zato što smo bili na različitim stranama (doduše i dalje mislim da je neko ko je tada bio za Miloševića definitivno imao problem sa percepcijom relanosti). Da ne dužim, hoću da podržim čoveka koji nije moj politički istomišljenik.

Naime, imam utisak da autor gore pomenutog bloga podržava političku opciju koja mi ide na…nerve. Barem sudeći po linku ka Peščaniku na njegovom starom blogu. Pa šta? Kakve to veze ima? Teme kojima se bavi na svom blogu nemaju veze sa politikom. A ja mislim da ih odlično obrađuje. Kažem, hoću da podržim čoveka koji nije moj politički istomišljenik. Onako, za inat svima. Iako ga uopšte ne poznajem. Mada smo kao klinci izlazili na ista mesta, pa se verovotano znamo iz viđenja.

Ovaj post shvatite i kao pobunu protiv toga što nas godinama dele po raznim osnovama. Mi pored toga imamo i neke druge stvari po kojima smo slični. I te stvari su često mnogo bitnije.

Eto. Kako ono beše…"Rekoh i spasih dušu svoju".😉

Za kraj, nešto što će mu se sigurno svideti, Joy Division "Transmission"

 

Ostavite odgovor

