I know they shine!

Da se razumemo odmah…Džojs je jedan od mojih omiljenijih pisaca. U stvari jedini omiljeni. Najzaslužniji za moje odrastanje. Međutim…
Ovo čeka bar 5 godina da bude napisano. Izgovoreno. Urlano na sav glas. U stvari čeka trinaest godina. Da…upravo toliko!
Sada ću malo da se svađam!

THE DEAD REVISITED

Ne Džejmi, malo si se zajebao! Malo više! Žao mi je onog klinca ali je bio budala. I zabole me i za onaj sneg i za ono groblje. I one tri matore veštice, su samo matore veštice a nikakve ‘Tri Gracije’.

I što si toliko opleo po sirotom Gabrijelu? Šta će čovek…Ne snalazi se baš u ulozi koju mu je društvo dodelilo, ali se trudi. U stvari je ok lik. Žao mi što ga ona njegova kučka ne kapira. I šta ona u stvari hoće?  Na kraju on ispade negativac. A on je u stvari jedini normalan u celoj priči.

I ponavljam, žao mi klinca! Ali su ga zajebali. Napunili mu glavu glupostima. Ne može se tek tako umreti !!! Zašto bre čoveče !?!? Zbog čega, zbog koga …???

I molim te sklanjaj taj ciničan osmeh sa lica! I prestani nervozno da brišeš te cvikere…he, jel znaš da su ih kasnije nazvali ‘lenonke’? Vidim jasno je i tebi, zato si tako uznemiren. I mislio sam da ti nabrajem zašto treba živeti, ali neću! Neću…znaš i sam kakav si pakao na kraju napravio od svog života tim zadrtim stavom.

A mislio sam i da te priupitam za neke stvari iz tvog privatnog života, ali to bi bilo nisko. Nisi to zaslužio…
Ok, samo ovo sam hteo da ti kažem. U stvari hteo sam mnogo, mnogo više ali sam se predomislio. Čujemo se.

P.S.
Pozdravi Leopolda.

E sada…
Prva i poslednja strofa pesme koju upravo slušate ako imate dovoljno brz internet (imate yotube na dnu posta).

„Happy“- Mazzy Star

„Field of light
They hold me inside
Count my stars
They are all lucky in the sky
……………………………………….
Stay inside
Don’t the colors make you blind
They hold me inside
Count my stars
Let them shine
I know they shine!“

Kako povezati Džojsa, „Mrtve“ i Houp Sandoval (Hope Sandoval)? Verovatno nikako…ako niste ja. Neke moje asocijacije, nebitno. Ovaj post je u između ostalog posvećen i Houp. Ženi sa najseksipilnijim glasom na planeti. A i dobra je riba (pogledati slike ispod)

P.S.
Ovo je moj mali prilog za onaj  Muzej Sjebanih Veza ili kako se već to sranje  zove.

P.P.S
Ok narode ovo je bilo malo psihoterapije…posle ovoga ću biti nenormalan samo onoliko koliko ste navikli. Znači nastavljamo sa planinama, penjanjem i ostalim glupostima…

Ostavite odgovor

