TOTALNA RASPRODAJA

Ovaj post pišem pre svega zato što sam Dabarčetu obečao fotke još u četvrtak, ksks🙂

A i gospodin Brandophobia me je zamolio da ih podelim sa ostalima.

Sada će Zmu opet da protestvuje, ali opet sam nosio šklj fotoaparat, da mi ne bude žao ako bude razbijen. Tako da kvalitet fotografija i nije neki. Gospodine Zmu ne zamerite😉

Počelo je mirno. Ljudi su došli da protestvuju zbog Kosova. Šta god ko mislio, ovo je bio istorijski trenutak.

Narod. Ovaj naš. Srpski. Znam…pomalo gurav i slinav, ali ja ga ipak volim. Šta ću kad sam kao pripadnik „poštene inteligencije“ uvek bio slab na „sirotinju raju“. Ma samo kad bi se svi mi malo sredili i urazumili….Nismo mi baš takvi kakvima neki hoće da nas predstave.Uglavnom je sve to bio pošten svet i ogromna većina nije učestvovala u onome što je posle usledilo.

A šta je usledilo svi znate, ja kao svaki pravi Ilija Ćvorović ne verujem da je bilo spontano.

Raskrsnica kod „Londona“ neposredno posle okršaja sa policijom. Malo niže ka Nemanjinoj se nije moglo disati od suzavca.

Međutim neki nisu hteli da se smaraju sa murijom, već su krenuli u šoping.

Meni se ova najviše svidja. Šta reći…Ako mi Akvamarin dozvoljava citiraću nešto što je juće on rekao u jednoj diskusiji:

„Mala digresija, ovi što su grabili patike, oni su direktan produkt posttranzicionog potrošačkog društva. To jest , njih je društvo naučilo da vole robu više od svega. Ima li razlike između novogodišnje šoping histerije, i ove histerije sada, osim što je sada bilo apsolutno sniženje?“

Svaki dalji komentar je suvišan.

E sad vama uopšte nije jasno šta je ovo. Evo sad ću da objasnim… fotografisao sam trčeći tj. bežeći. Juriš policije na Terazijama u odbrani Svetih Srpskih Butika. Hramovi nove religije se moraju braniti.

Posle uspešnog dana…RASPRODATO !…samo da malo pospremimo

Jake policijske snage u odbrani hrama „Svete Zare“ naše prepodobne spasiteljke. Institucije od vitalnog značaja za opstanak naroda i države se moraju braniti svim sredstvima.

I više ne bih da se bavim ovom temu na blogu. Svi smo uglavnom rekli šta smo imali…

Sledi nastavak priče sa Komova.

Ostavite odgovor

